donderdag 9 oktober 2008

Donderdagochtend 9 oktober 2008

Goedemorgen allemaal!

Het is weer een prachtmorgen zo met de zon, heerlijk! De nacht was matig, Nick had weer af en toe huil/hoestbuien, hardnekkig virusje denk ik :s Maar goed, we doen 't er maar mee huh ?

Verder is er weer hevig gestemd afgelopen dagen op de 3M actie, dat stemt goed! Ik kan jullie verder alleen nog wijzen op het volgende wat me is doorgestuurd via Hyves van Stichting STOPhersentumoren.nl :

Iedereen weet dat de oktober maand = borstkanker maand. Maar weten jullie ook dat het 26 oktober tot en met 1 november de Internationale Hersentumorweek is? Overal in heel de wereld zijn honderdduizenden mensen op de been om meer aandacht te vragen voor de ernst en de gevolgen van een primaire hersentumor en de noodzaak van meer onderzoek naar genezing”.Vorig jaar werd met een wandeltocht voor borstkanker door 200 deelnemers 530.000 euro ingezameld. Daar kun je 1 volledig onderzoek mee financieren! Stichting STOPhersentumoren.nl deelde mij vandaag mede dat voor de WALK 4 BRAINS op dit moment 11 inschrijvingen zijn, inclusief mijzelf (de verstuurder van het bericht red.) Het kan toch niet zo zijn dat in heel Nederland maar 11 mensen die zich het lot van de hersentumorenpatienten aantrekken? Zijn borsten dan inderdaad belangrijker dan hersenen? Kom op iedereen: Gebruik je hersenen en borst vooruit. Doe mee met de WALK 4 BRAINS , zoek sponsoren (niet verplicht) en zorg er voor dat wij met z’n allen aan een zo hoog mogelijk bedrag komen dat voor wetenschappelijk onderzoek aan hersenkanker kan worden ingezet. De inschrijving is verlengd tot en met 24 oktober. Klik hier voor aanmelding: www.STOPhersentumoren.nl/Walk2008 Meedoen kan al vanaf 5 euro inschrijfgeld en daar krijg je dan ook nog een medaille voor!Ik zie je 1 november!

Nathalie

Dus ja, what more do I need to say!

Jur

2 opmerkingen:

Carla Yvonne Noomen zei

Ha die Jurrie, pittig stukje van die Nathalie. Ik onthoud me maar even van een standpunt over het belang van de verschillende organen/lichaamsdelen. Voorlopig zit jij met een hersentumor dus de focus is wel duidelijk. Ik heb Carla al weer even per tandem afgezet bij het station voor oppaswerk in Vianen. Wat grootouders bezielt is soms ook niet volgen. Wel prachtig weer, al had ik vanmorgen toch de kachel even aan want op een schip vries je eerder dood dan in een huis. Die partij water om je heen koelt behoorlijk af. Maar als we gezond genoeg blijven gaan we nooit meer in een huis wonen. Je hebt trouwens ook van die hijskraantjes waar je je auto me aan boord kunt zetten dus dat moet met de schipper ook kunnen. Lijkt me een leuke vertoning voor de kleinkinderen.

aad

Jurrie Teeuwen zei

Hoi Aad, bedankt weer voor je reactie, ik ben ook altijd een beetje terughoudend in het openbaar met het maken van vergelijkingen, maar ze heeft een punt. Het KWF wilde ook niet echt helder zijn in de verdeling van de gelden waar ik naar heb gevraagd....beetje jammer. De focus ligt natuurlijk vaak op het meest voorkomende, maar goed, laten we zien dat we met een actie de focus kunnen verleggen!