donderdag 23 oktober 2008

Donderdagochend 23 oktober 2008

Mogge allemaal!

Al weer vroeg er bij, Nick was weer lekker op tijd wakker, dus wij ook :-) Net ontbeten, Nick is onderweg naar de creche en straks komt schoonzus Marga ff door het huis heen boenen! Betty gaat ondertussen naar haar werk toe, terwijl Marga een soort van de "oppas" voor mij is ;-)

Vannacht matig geslapen, het lijkt me elke keer te ontbreken aan een lekkere diepe slaa'p; het kan ook tussen m'n oren zitten hoor, maar ik denk dat ik zometeen toch nog maar een klein uiltje knap, ben nog niet echt fit :-( De rest van de dag zien we het allemaal wel, morgen weer richting Rotterdam voor een bezoek aan de oncoloog; dat lijkt me zat !

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, volgens mij word het wel een zonnige of in ieder geval droge dag! Ik las gisteren overigens dat er toch nog wat meer aanmeldingen waren voor de walk4brains dan ik had verwacht, echt te gek! Keep em coming!

Jur

4 opmerkingen:

Unknown zei

Goedemorgen!

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw........

Fijne dag!
MO

arco zei

Jonghie,

Pluk e'm weer deze dag!

Arco.

Pim Bos zei

Hi Jur,

Geniet er van, 't lijkt inderdaad een schitterende dag te gaan worden.
Wij lopen idd ook op 1/11 en zijn nu druk bezig de collegeae te plunderen.
We moesten die dag toch werken, dus ... ;-)

Groeten, Hans en Pim

Anoniem zei

Mogge buur,

Het is vandaag inderdaad een fijne dag. Laat het zonnetje maar goed schijnen, heerlijk!

Wat een heftige foto trouwens van dat masker aanmeten, ik word toch claustrofobisch als ik alleen al naar die foto kijk...

Ik wil graag langskomen, maar ik wil niemand lastigvallen. Hm, lastig dilemma.

Doen we het maar via internet, is ook goed!

En om op Betty haar vraag te antwoorden: ik ben zeer geinteresseerd in jullie traphekje en kijk er ook graag eerst naar. Zeg maar wanneer het uitkomt!

Groetjes, Buuf Brenda

PS Ik heb eindelijk ook maar een Googleaccount aangemaakt, anders kan ik niet reageren..