vrijdag 3 oktober 2008

Iets om te onthouden...

Hallo allemaal!

Zo, net weer even aan de vis gezeten én vis gehaald voor vanavond, het word nog wel eens wat met ons :-) Ik wil één ding even neerpennen wat ik elke keer vergeet te melden, maar wat wel belangrijk is. De kans op epileptische aanvallen bijft namelijk vrij lang aanwezig, en ik wil jullie niet bang maken, maar je wel even hier op wijzen, het zou namelijk plotseling van pas kunnen komen; print het uit of onthou het:

http://www.hersentumor.nl/info_patient/omgaanmetepilepsie.ecp#4

Ik dacht dus zelf altijd dat je iets tussen iemand z'n tanden moest doen, dat is dus niet zo. Daarnaast hoef je me niet uit te kleden, er valt namelijk niets te zien.

Tot snel!

Jur

enne: klikkerdeklik ----> Nog steeds moet er stevig worden gestemd op www.stophersentumoren.nl/3M (de link onderin: Help ons naar de nr. 1 positie door te stemmen!)

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie

nuttige stukje over die epileptische aanvallen. Moet te doen zijn om te onthouden dat je niets moet doen, behalve als je ergens op een druk kruispunt ligt.
Ik begrijp nu nog beter dat autorijden er even niet bij is. Ik zou het niet missen, in tegendeel.
Misschien tref ik je nog even bij de studio maar je blijft vast niet lang. Wij halen Rune en Dagmar even van het KDV zodat Barend meer studiotijd overhoudt

Ik heb wel enige herinnering aan de door jouw geclaimde uitdrukking "op die fiets" maar weet niet meer wanneer ik die voor het eerst hoorde. Moet ergens in Noord Holland zijn geweest. Moeilijk te achterhalen wie het auteursrecht heeft!!
Sterkte

Aad