vrijdag 3 oktober 2008

Vrijdagavond 3 oktober 2008

Hallo allemaal! Wat een volle dag was het vandaag, de vermoeidheid kon me even gestolen worden, we hebben lekker wat gedaan vandaag! Nick is lekker naar de creche geweest en heeft zich prima vermaakt. Vanmorgen is m'n schoonzus Coby langs geweest om wat huishoudelijke dingen te doen en even te vertellen over haar avonturen in Istanbul.

Zo rond een uur of 12 zijn Betty en ik weer eens richting Bodegraven afgereisd om weer eens aan de vis te gaan en direct het avondeten mee te nemen: Zalm ! We hebben lekker aan de kibbelingen gezeten, heerlijk! Ik heb me nog niet gewogen, maar ik kan met een vrij stevig lichaam aan de behandelingen beginnen heb ik het idee :-)

Nadat we thuis waren heb ik heel even gerust (hoofd leeg maken) en ben ik rond half drie naar de studio gegaan, alwaar Emily en Barend me zaten op te wachten; wat geweldig om weer in m'n oude vertrouwde studio te zijn. We hebben de toekomst van Zinne nog even doorgenomen (voor zover je daar ook maar iets zinnigs over kunt zeggen) de website in aanbouw even bekeken en eventuele opname plannen even besproken (ook die van Aeolus). Man, wat heb ik daar zin(ne) an! Aad en Carla waren ook nog even van de partij (Anthonetta, jeweetwel....) In ieder geval hadden we dus al één nummer van Zinne helemaal klaar om uit te brengen en hadden het plan om met 3 stuks van start te gaan, dus we hebben nog even wat werk te verrichten, ik hoop daar echt af en toe de puf voor te hebben, ik kan in ieder geval thuis ook werken aan het materiaal, dat is het voordeel van stoere spullen hebben; thuis werken, thuis musiceren/opnames maken...sjonge, 't kan niet op. Ik heb eigenlijk best lang daar gezeten, het eerste half uur had ik het even niet breed, dat gebeurd me vaker, alsof alles op je af komt, maar goed dat trok langzaam bij.

Betty heeft me vervolgens opgehaald nadat ze Nick van de creche had gehaald, samen naar huis, eten koken en heerlijk smullen van de zalm, Nick z'n tong was inmiddels ook weer wat beter en zalm slurp je zo naar binnen, toch ?

Vanavond is m'n broer Bert nog even geweest met Marga, hij rijdt maandag en gaat dinsdag ook mee, eens zien wat we er van vinden! 't Is bijzonder om elke keer weer te horen hoe men (in dit geval dus Bert & Marga) hebben ervaren hoe ik in het begin heb gelegen, ik zou het zelf niet mee willen maken....bléééh.

Nu, als laatste eindelijk de compositie van Robin, speciaal gemaakt voor mijn persoontje: "Song for J" (nummer voor J; J ben ik vermoed ik zo....) Ik blijf 'm te gek vinden, luister maar:

https://www.yousendit.com/download/bVlBc2ZLeFhmVFpjR0E9PQ

(je moet dus eerst even op DOWNLOAD NOW SECURELY klikken, de link is 7 dagen geldig.

Welterusten,

Jur

2 opmerkingen:

Pim Bos zei

Zeker knap stuk van Robin; mooie harmonische overgangen. Wel tikkie dun qua bas ;-)
Relax nog lekker dit weekeinde (volgens het KNMI kan dat nu het beste in bed, geloof ik), zodat jullie er komende week met volle energie tegenaan kunnen gaan.
Suc6!

Tijmen van Galen AV zei

supermooi nummer!
gr Tijmen