zaterdag 4 oktober 2008

Zaterdagochtend 4 oktober 2008

Goedemorgen allemaal!

Ik had dus even snel wat neergeknald, maar zal het even vervangen. We hebben heerlijk geslapen vannacht, ik heb nog een uurtje liggen luisteren naar Betty die in zulke diepe rust was, dat ik er ook een beetje gerustgesteld van werd (hoe gek kan je zijn.) Vanmorgen tegen 8 uur pas werden we echt wakker, heerlijk.

Betty heeft voor het eerst een boekje voorgelezen aan Nick over kanker : Chemo Kasper. 't Is onvoorstelbaar hoe goed dat ventje het al oppakt, het woord kanker is 'm ook al duidelijk, nu volhouden en consequent zijn, 't zal nog wel pittig worden. Als er meer tips zijn voor materiaal houden we ons altijd aanbevolen; het gaat vooral om dingen die uitleggen dat niet het kind, maar de ouder kanker heeft.

Na het voorlezen heeft broeder Nick de eerste pillen weer bezorgd bij papa, een dagelijks ritueel. Het ontbijt smaakte prima (in ieder geval een bak vol met voorgesneden fruit wat ik gisteren heb gekregen van Bert&Marga.)

Zodadelijk gaat dan eindelijk Phillipe uit Hoegaarden komen, die is inmiddels al een uurtje of twee onderweg denk ik, zal wel gezellig worden, kijken of ik nog wat kan met dat Belgische accent.

Zwager John is vandaag jarig, gefeliciteerd, vanmiddag/vanavond word dat gevierd, zal wel een gezellige boel worden denk ik, jammer dat het weer niet zoals vorige week zaterdag is :-(

Tot snel allemaal!

Jur

1 opmerking:

arco zei

Jonghie,

Groeten van uit Warmond,

Gister in leiden geweest, Sabine speelde daar voor een in memorial voor Peter Bethe (gitarist van Bang Gang)

Voor hun was er nog een band "night of the Progs", die deden materiaal van kansas, Supertramp e.d. samen met de Dutch Kate Bush ook Kate Bush nummers. Ook een marillion medly Misplached/Keelieeee(helaas) maar ook Lavender(ook helaas;-) en Heart Of Lothian , tijd geleden dat ik dat weer eens gehoord had. Al met al best leuk. John Tol speelde z'n laatste gig met Anouk ehu, sorry Noha. Bang Gang, was best kicke en Michiel/Sabine van CMU deden weer een nice job! Vanavond weer CMU in Berkel ff de "boel los gooien" en dan kunnen we er weer ff tegen aan.

Groeten aan Betty en Nick van Sabine,Thijs, en mij.

Carpe Diem!

ps: nummer van Robin is echt kicke!