vrijdag 31 oktober 2008

Vrijdagavond 31 oktober 2008

'navond allemaal!

Sjo, 't was een lekkere dag vandaag zeg, heerljk weer buiten en een relaxte dag. Vanmorgen na het ontbijt is Nick naar de creche gebracht en ben ik veilig op bed gaan bloggen, totdat Betty weer terug was, daarna hebben we samen een bakkie gedronken en zijn we naar de Skoda dealer geweest om een afspraak te maken voor een servicebeurt en direct doorgereden naar Reeuwijk voor een wandeling aan de Reeuwijkse plassen (ja, ik heb wel meer gedaan daarvoor, maar ik weet even niet meer precies wat....) Na de wandeling zijn we doorgereden naar Bodegraven voor de vrijdagse vis; wat naar ik begreep een Roomse gewoonte is, check maar:

vrijdag visdag

Lekkere broodjes gegeten en zalm en Claresse meegenomen voor in de oven (met pesto marinade....yummie)! Lees hier ook meer over Claresse, ik had er nog nooit van gehoord tot een tijdje geleden.

Terug zijn we nog langs Officecentre gereden, daar kom ik bijna wekelijks voor allerhande losse troep (enveloppen, kantoorartikelen, machines om zelf geld te drukken enzo, hele handige winkel) Vandaag hadden ze een VIP dag; dat houd in dat je als klant binnen komt, er overal vreten en zuipen staat en je je tegoed kunt doen daaraan, en ondertussen als het even kan de superaanbiedingen te kopen, die helemaal niet zo superaanbiederig zijn; sterker nog; soms 100 euro of meer boven een normale winkelprijs liggen. Maar goed, toch nog gekocht wat ik nodig had en op naar huis, ik had dus daar de koffie al binnen, dus gelijk naar bed en slapen. Schoonzus Cobie was al weer met de was bezig, dus alles ging gewoon door....onvoorstelbaar huh ?

Na de rust rond een uurtje of 3 er uit en een bakkie koffie, ik moet eerlijk zeggen dat de ochtend en avond me prima afgaan, maar middagen "zwaar" zijn, ik ben vrij brak dan en voel me ook onprettig, zweverig....dat trekt erg langzaam weg. Ik houd me dan in ieder geval graag bezig met het bereiden van het eten, en ondertussen een beetje met internetten, emailen, kleine dingetjes van het werk etc. Na het eten hebben we met Nick nog een spelletje Halli Galli gespeeld en is meneer naar bed gegaan en wij ook vrij snel, na wat lezen, telefoontjes en emailen is het al weer laat, dus zo maar eens gaan slapen, morgenochtend melden we ons in Driebergen voor de walk4brains om half 10, dus een goede nacht zou niet gek zijn :-)

Welterusten allemaal en tot morgen, mijn BlackBerry is wel in staat om mijn blog's weer te geven, maar ik kan helaas niet bloggen, dus ik vrees dat jullie het morgenochtend even zonder moeten doen :(

Welterusten!

Jur

Geen opmerkingen: