zaterdag 1 november 2008

Zaterdag 1 november 2008

Goedenavond allemaal!

Sjo, dat was me daar een dag! Samen met zwager John en schoonzus Cobie, Betty en Nick naar Driebergen geweest voor de Walk 4 brains, was een drukke, leuke en lange dag. Je kunt het later of nu allemaal zien op deze plekken:

Website stophersentumoren
Hart van nederland
hersentumor hyves
Weblog van Tebbo & Art
Het AD
Internationale hersentumor week (een week maar....)
RTV Utrecht
Unieuws

En wellicht in een enorme lading lokale kranten en soorten media rondom Driebergen/Utrecht. Ik weet niet precies de standen, maar het leek er op dat er zo tussen de 150 en 200 man zijn vertrokken, en dat er zo ruim 8000 euro naar binnen is gesleept; nog iemand in de verleiding te brengen om dat bedrag te verdubbelen misschien ?

Zo rond half drie was ik thuis volgens mij, best een lange ochtend voor mijn doen, vanaf half tien waren we daar al; ik heb Nico Faaij, z'n vrouw Klaske en zo ontzettend veel mensen ontmoet en gelukkig zonder al te veel "epileptie-prikkel" bijverschijnselen die zo je dag kunnen vergallen, geweldig, gewoon af en toe even rustig zitten en relaxen, dan komt alles goed. Thuis even gerust, lekker patatjes gegeten (ja met een zeer gezonde salade erbij) en met Nick nog Halli Galli gespeeld, daarna even naar boven geweest, even kort gitaar gespeeld en nu nog even bloggen, lekker hoor, zo langzamerhand begin ik echt bij te komen van de aanvallen drie weken terug lijkt het! Dus met een beetje geluk ook voldoende op krachten voor aanstaande woensdag. Voor m'n gevoel sta ik vóór een muur die "behandeling" heet, maar alvorens ik daaroverheen klim is er nog veel leuks te doen, zoals vandaag bijvoorbeeld, maar ook aanstaande maandag m'n verjaardag, ik kijk daar erg naar uit!

Ik wil deze blog/dag afsluiten met iedereen die zich heeft ingezet voor het goede doel vandaag (met name de organisatoren en vrijwilligers), maar ook de mensen/collega's/familie die hebben ingezameld, gegeven en meegelopen te bedanken, we hopen dat het wereldwijd tot een geslaagd evenement is geworden; we gaan het meemaken! Het is ook te hopen dat dit signaal mensen bereikt die het moeten horen en er iets mee doen.

Welterusten!

Jur

1 opmerking:

coby zei

Hallo Jurie en Betty,
Via Robin gehoord over je ziekte, enorm geschrokken,hoop met heel mijn hart dat de behandelingen zullen aanslaan en je nog heel lang van je gezin en muziek kan genieten,
Wens je alvast een fijne dag morgen, alvast gefeliciteerd, lieve groetjes Coby (moeder Robin)