zondag 19 oktober 2008

Zondagavond 19 oktober 2008

Goedenavond allemaal!

We zijn weer thuis na een lekker weekend Castle Village. Het was daar heerlijk toeven in een bosrijke omgeving. We zijn lekker de hort op geweest, alhoewel de laatste epileptische aanvallen nog wel flinke sporen had nagelaten, dus de tripjes die we maakten waren iedere keer kort, omdat ik sneller moest rusten....balen, maar goed. Hier was het:

http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/hotel-voorthuizen/castle-village-de-zandhave.html

Naast een zeer fijne chalet, hadden we een goed ontbijt en een sjiek 4 gangen diner, echt fantastico. Het kostte wat moeite om "te vergeten" wat er aan de hand is, vooral de vrijdagavond was even moeilijk voor Betty; je zit daar toch met een dubbel gevoel, enerzijds wil je je even losweken van die rottige realiteit waar je inzit, anderszijds ontkom je er ook niet aan en legt dat een smet over hetgeen je doet. Vooral de recente "insults/aanvallen" zullen Betty wat banger hebben gemaakt dan ik; ik kan me niet goed een voorstelling maken van wat je als partner/omstander memaakt....maar wel dat het je een zeker gevoel van onrust kan geven. De eetlust was dus bij Betty wat weg en ik heb, met een mate van schuldgevoel een paar gangen weg zitten werken, "sorry m'n liefste!" Nadien lekker naarhet chaletje, beetje lezen en slapen.....alleen dat slapen was dus een drama: slapen werd draaien. De bedden waren ronduit geweldig, maar we konden gewoon niet lekker slapen. Tegen half vijf sliep ik in en tegen tienen moesten we er al weer uit om het ontbijt vóór half elf te halen.

Dus kortom: de ambience was super, de zorg en behulpzaamheid zeer goed en alles was zoals beloofd, zelf waren we een beetje krokkie :s We hebben genoten en doen het zo nog eens onder beter omstandigheden!

Nu, weterusten allemaal, morgenochtend gaat de eerste rit naar Rotterdam; 't zal me erg benieuwen hoe dat alllemaal gaat verlopen! Zodra er nieuws is; melden we ons weer!

Enne:Inmiddels zijn er al de nodige aanmeldingen binnen voor de walk4brains ! Ik wil herhaaldelijk oproepen mee te lopen op 1 november óf het initiatief van mijn schoonouders te steunen, hier wat links:http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/ a.vander.toorn apestaartje scarlet.nl

Groeten,

Jur

1 opmerking:

arco zei

Jonghie,

Terug op goudse bodem.

suc6 morgen!

Arco.