vrijdag 17 oktober 2008

Vrijdagochtend 17 oktober 2008

Mogge allemaal!

Ietsie laat, maar daar zijn we dan na een nacht zeer onrustig slapen. De zon doet z'n best en we hebben er zin an. Ik kan alvast meedelen dat er van het weekend vermoedelijk weinig geblogt gaat worden aangezien Betty en ik een weekend kado hebben gekregen in Voorthuizen van Betty d'r zussen (plus ega's) en haar ouders, echt super.....even lekker bijtanken voordat maandag alles van start gaat. We gaan uiteraard met gemengde gevoelens, zeker na afgelopen week; de angst voor weer een insult blijft een beetje, hoewel de medicatie met 50% is opgeschroefd!
Een raar fenomeen wat ik momenteel nog over heb van de insulten is dat ik last heb van Deja Vu verschijnselen én dat ik veel dingen in 2D zie en niet 3D, hopen maar dat dat snel over gaat....meestal wel begreep ik ;-)

Nick blijft lekker in z'n eigen huis, samen met z'n twee tantes, da's niet verkeerd....hij heeft dan nog lekker veel "eigens" om zich heen. Hij is helemaal op de hoogte ervan, dus voorbereid op wat er gaat komen.

Maandag gaan we naar het Dijkzigt voor de eerste intake met een radiotherapeut/oncoloog; oftewel iemand die twee ineen is, scheelt weer zodadelijk met het afstemmen van de agenda's; dat was in het HAGA/GAZA wel anders!

Nu, ik wens een ieder een zeer fijne dag, maar eveneens een zeer fijn weekend...ik hoop niet op verassingen dit weekend!

Enne:

Inmiddels zijn er al de nodige aanmeldingen binnen voor de walk4brains ! Ik wil herhaaldelijk oproepen mee te lopen op 1 november óf het initiatief van mijn schoonouders te steunen, hier wat links:http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/ a.vander.toorn apestaartje scarlet.nl

Groeten,

Jur

9 opmerkingen:

Rik Bikker zei

Jurrie en Betsy,

ik wens jullie een goed en ongestoord weekend.

groet, Rik


PS. Is De familie van der Toorn ook familie van Kees, die ooit bij mij in de klas zat?

Alles Kits Counselling zei

Betty en Jurrie,

Een heel goed weekend toegewenst!

Hartelijke groet,

Margreet Keus

Ad zei

...lekker genieten in voorthuuzn'
U2 !!!!

we denken aan jullie
Ad en Pat

Unknown zei

Hoi jurrie en betty,

Fijn weekend met veel zon! Lekker genieten!

Gr, monique

Judith zei

Hoi Jurrie en Betty,

Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar een heel fijn weekend toegewenst!

Groetjes,
Judith

Willy zei

Heej Jur & Bet!

Hier tussen de zooi nog ff een bericht voor jullie. We wensen jullie een heerlijk weekend toe! Geniet ervan en van elkaar!!!

Baie drukkies uit Borreft (nog wel ;-)).

Nico faaij zei

Beste Jur en Betty,

Ik wens jullie een geweldig goed en ontspannend weekend.

Groeten, Nico

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie en Betty,
Er wordt dus niet geblogt vanuit Voorthuizen! Teleurstellend! Wat moeten wij dan met ons weekend? We overwegen een pretpark...
Hopelijk hebben jullie daar een soort open haardje; er iets niets zo heilzaam als het staren naar een vrolijk brandend vuur, of naar de laatste gloeiende kooltjes. Wij nemen er meestal ook een neutje bij maar dat zal aan jullie niet besteed zijn.
Alvast sterkte voor volgende week.

Aad en Carla

arco zei

Jonghie,

Geniet lekker van jullie weekeind!
Het word mooi weer dus,...
Ik hoop je snel weer te zien!

Groeten, van m'n Zus en Zwaag!

Arco.