maandag 3 november 2008

Blog nummer 100

Sjo, dus je kreeg me niet te pakken hé vanavond ? Dat kan kloppen, het was een groot feest in Reeuwijk (yep, Reeuwijkse hout) met de familie. Een verassingsfeest met beide familie's (twee toch ??) Lekker eten en bijpraten met z'n allen; zelden zo'n verjaardag gehad waar ik zo ontroerd bent geweest, ik heb tenslotte dit mee mogen maken; prachtkado! Ook mooie cadeaux gekregen; onder andere de Ferarri, lekker fruit, het boek Antikanker (lijkt me een mooi boek om de start me aan te vangen) en nog veel meer! Het eten was voortreffelijk en het is ook wel eens leuk om iedere keer het buffet te mogen openen, geweldig :-)

De hele dag was geweldig overigens, na het ontbijt op bed MOEST ik er uit, vreemd om zo onder dwang op je verjaardag er uit te moeten, maar goed. De nacht was allerminst geweldig geweest, dus ik voelde al aankomen dat ik vrij snel weer zou willen rusten. Toch maar er uit....prompt rond een uur of 10 toen ik een aanvang had gemaakt om rond de 24 e-mails te gaan lezen ging de bel.....uhuh ? Dat waren dus Herman, Els en André (collega's van Berk én Frans (leuk dat je d'r bij was man!) Dat was even erg gezellig, een heerlijk kado gekregen (alweer) in de sferen van kazen, noten en nog meer smakelijkheden die én lekker en ook best gezond zijn. Het duurde circa een uurtje, toen had ik het wel al weer gehad helaas, ik heb even gerust van 11 tot 12 om vervolgens naar de zaak af te reizen daar de traktatie mee te maken: vette happen. Langzamerhand stroomde de kantine vol en heb ik naast vette happen veel felicitaties in ontvangst genomen (Nick ook overigens, met graagte vooral van vrouwen....heeft ie niet van mij trouwens) We hebben na afloop van de lunch nog Halli Galli gespeeld met Nick, Hans, Betty en ik, leuk man! Nog bedankt voor de bloemen, de wijn en de gigantische kaart, 't was echt een topverjaardag op deze manier.

Ik wil ook graag iedereen bedanken voor de digitale kaarten, SMS'jes, telefoontjes en e-mails én de papieren kaarten/post....overweldigend allemaal. 't Is vreemd om nu te weten dat de "muur" met veilige dingen vóór de behandelingen (afgelopen zaterdag én deze verjaardag) weg is en dat woensdag het echt gaat beginnen; laat maar komen.....ik heb voldoende kilo's er aan zitten inmiddels en ga er positief in; knokken en winnen!

Nu, het eten moet echt nog even zakken, dus gelijk slapen zit er niet in, ik heb me voorbereid op een uitermate luie dag morgen, dus dat word vast geen probleem, ik heb alleen 's avonds werkelijke activiteit, voor de rest zien we het wel!

Welterusten allemaal, alles wat ik vergeten ben schrijf ik morgen wel weer!

Jur

Geen opmerkingen: