dinsdag 4 november 2008

Dinsdagochtend 4 november 2008

Zo, nog net ochtend, wel lekker geslapen in ieder geval. Ik word een beetje slordig huh ? Deze ochtend is al weer voorbij gevlogen. Eerst wakker worden, ontbijten, Nick naar de creche en vervolgens kwam schoonzus Marga op de koffie en de schoonmaak doen. Nadat Betty thuis was weer een bakkie een enorme vracht met post gekregen en open gemaakt en een beetje bezig geweest met de multifunctional die ik heb gekregen voor m'n verjaardag van Betty: Samsung CLX-3170; mooi ding, colorlaser en scanner, helemaal top; scheelt weer een losse printer en scanner.

Verders deze dag, ik weet het niet precies, beetje rommelen en pret maken. Wat zullen we nu weer eens eten vandaag; niet te veel, want dat was gisteren al het geval ;-) Voorbereiden op morgen een beetje denk ik, nog wat lezen erover, mentaal voorbereiden, ik weet het niet.

Alle goeds vanuit Gouda gewenst en tot snel!

Jur

(oja, en ergens zo in 2009 nog een afterparty voor de vrienden wellicht in de vorm van een JamFest ?)

3 opmerkingen:

sandradegraaf zei

Hey Jur,
Succes voor morgen en wij zijn van de partij op je afterparty.

Groet Boudewijn

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie, de ochtend is hier ook voorbij gevlogen, vooral omdat we later op waren dan gepland. Terwijl het door de wintertijd zo lekker vroeg licht is.
Je stemming kan ik me wel voorstellen. Hoe dan ook geen prettig vooruitzicht maar je moet er aan geloven. We duimen voor je. Als morgen de zon schijnt, des te beter.

Aad

Unknown zei

Hoi Jur,

Succes morgen! Veel sterkte hier vanuit sweet lake...

mo