woensdag 5 november 2008

Dag 1

Mogge allemaal,

Dag één is aangebroken! Vanmiddag reizen we af naar Rotterdam voor de eerste bestraling, m'n eerste pil is al binnen en vanmiddag volgen er nog een serie vóór we gaan.

Ondertussen is Mischa onze oude buur van Onder de Boompjes zich kwaad aan het maken in onze tuin; winterklaar maken / voorjaar klaar, dan ziet dat er ook weer een beetje appetijtelijk uit! Erg fijn dat er zo van alle kanten de helpende hand word geboden, als ik de kans krijg, kom ik het volgend jaar allemaal terug doen :-)

Nu, we gaan het vandaag allemaal meemaken, ik verheug me op dit moment nog op de warme maaltijd van vanavond, ik hoop dat ie heerlijk zal smaken na vandaag :-)

Tot later!

Jur

4 opmerkingen:

Unknown zei

SUC6!!!!
mo

Judith zei

Succes vanmiddag! En alvast eet smakelijk voor vanavond!

Groetjes,
Judith

Carla Yvonne Noomen zei

ha Jurrie,
Ik hoop dat het meeviel, zo'n eerste keer is natuurlijk erg spannend, de volgende keer weet je in ieder geval wat je kan verwachten.
Hoop dat je vannacht de spanning een beetje van je af kan slapen.
Dag 1 heb je gehad gelukkig.
we horen wel hoe het was.
liefs Carla

Pim Bos zei

Hi Jur,
Fijn dat het vandaag meeviel en hopen dat dat zo blijft!
Ook het slikken van de eieren ging soepeler dan je verwachte, begrijp ik.
Begin maar snel met plannen maken voor JamFest III, dat is vast lekker om naar uit te kijken (voor mij ook natuurlijk).
CU
Pim