maandag 3 november 2008

Er is er één jarig hoera hoera!

dat kun je wel zien dat ben ik....goedemorgen allemaal! Ik heb "het gehaald"; ik ben jarig vandaag! 36 jaartjes, wie had het kunnen denken. Normaal sta je er niet zo bij stil, maar vandaag nogal wel, gigantisch ontroerend. Geweldig om wakker te worden en je vrouw en kind te zien (en horen) die "er is er één jarig" voor je zingen, met de eerste cadeaux aan komen en een ontbijt op bed, terwijl dat er ook anders uit had kunnen zien! Ik heb van Nick een doos met Davidoff gekregen; volgens Betty zoals ik vroeger rook, dus :-) Ik had wel een hele grote pot met Gucci staan die ik niet gebruikte, iemand die het wél gebruikt mag 'm zo van me hebben; laat even weten dan komt ie jouw kant uit!

Zometeen d'r uit en lekker, sja.....wat eigenlijk ? 't Word een dag vol verassingen denk ik, leuk hoor :-) De buienradar is schoon in ieder geval, zal het dan vandaag 25 graden worden met zon misschien ? Ik zie nu dat ik in ieder geval nog zo'n 40 e-mails moet lezen, ik ga dus maar snel er uit om dat te doen....misschien wel onder het genot van een stuk gebak of zo ?

Misschien tot vandaag nog!

Jur

10 opmerkingen:

Unknown zei

GE-FE-LI-CI-TEEEEEEEEERD!!

Mo

Annemieke zei

Hoi Jurrie,

Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Maak er een fantastische dag van, met iedereen die je lief is!

Groetjes van Annemieke

Carla Yvonne Noomen zei

Jurrie,
ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt en geniet van alle mensen om je heen.
De 25 graden zal het hier in het ruim wel halen, als we even niet opletten, maar dan met licht van ons houtkacheltje ipv de zon.
Maar dat is veel waard, wij prijzen ons er gelukkig mee.
liefs en felicitaties,

Carla

Marieke zei

Hoi Jurrie,

Onwijs van harte gefeliciteerd! Dat je er maar lekker van mag genieten op deze (nog redelijk) droge dag ;)

Groetjes,
Marieke
Polaris

Unknown zei

He Jur, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.

Veel groetjes Sicko

Tijmen van Galen AV zei

Gefeliciteerd!
Fijne dag,
Tijmen

Judith zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop daar de zon wat fanatieker is dan hier vandaag en wens je een mooie dag toe!

Groetjes,
Judith, Alex, Casper en Fabiën

Willy zei

Ha die Jur!

Zow, weer ff bijgelezen en natuurlijk de foto's van zaterdag bekeken. Gelukkig was het 's morgens nog droog. Geweldig dat er zoveel geld binnen is gehaald. Net wat je schrijft, misschien is dit voor veel mensen een signaal dat er nog een hoop moet gebeuren. Mja, wees eerlijk, vaak moeten we er eerst mee geconfronteerd worden, voordat onze aandacht er op gevestigd wordt...
Enfin, nu is het maandag:
EN JE BENT JARIG!!! Van harte hoor!!!! Gefeliciteerd met je 36e verjaardag. De dag is al n stukje op weg, ben benieuwd wat voor feestelijkheden er al zijn geweest op de Livingstonelaan (of elders natuurlijk). We wensen je nog een fantastische dag toe. Kweenie hoe't in Gouda is, maar in de polder stijgt het kwik (buiten) niet verder dan 9,6 graden en de zon komt er ook maar niet door. Maar ik weet zeker dat je je eigen zonnetje(s) in huis wel bij je hebt en dan komt het met de temp ook wel goed ;-).
Laat je lekker verwennen en geniet van alles!!!

Dikke kus van ons 3-tjes.
Liefs, Willy.

Alles Kits Counselling zei

Hejj Jurrie,

Gefeliciteerde met je verjaardag. Namens heel mijn gezin een leuk verjaardag toegewenst! geniet ervan..groet
Margreet Keus

Unknown zei

Lieve Jurrie
Gefeliciteerd!!! 36 is een mooie leeftijd, ik kan het weten ;-]
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad, en straks een feestmaal natuurlijk; geniet ervan!
Dikke verjaardagszoen van Sabine