donderdag 6 november 2008

Dag 2 gaat in: 6 november 2008

Mogge allemaal!

Zo'n waardeloze nacht als die van vannacht hebben we nog niet gehad, slecht geslapen zeg, bléééh. We komen de dag wel weer door, ik ga straks met m'n broer Bert richting Rotterdam in ieder geval. Ik moet zeggen dat ik vooral wat dorst had vannacht en dat m'n maag en darmen wel een beetje protesteren tegen die rommel.

Mocht je eerdaags nog eens in een VIP box belanden van Feyenoord of PSV en een vette Gucci lucht ruiken: ik weet wie dat is :-)

Nou, veel plezier vandaag allemaal en tot snel!

Jur

2 opmerkingen:

RLN zei

:) Heej Jur. Je zegt het maar..als je een keer mee wilt naar de Kuip laat het me maar weten. Voor vandaag s6 in Rotterdam.

gr RLN

Ad zei

ey Jur ! Druk alsjeblieft die vent op het hart dat-ie die Gucci alléén maar in het weekend gebruikt, zoniet, pak het anders maar weer van hem af !!!!!

wens je weer veel sterkte vandaag !
take care

Ad