donderdag 6 november 2008

Dag 2 zit er ook op; donderdag 6 november 2008

Zo en de tweede dag zit er ook weer op, niet veel anders dan die van gisteren. Vanmorgen na het ontbijt is Nick vertrokken met z'n tante Corine naar het station om met de trein (jippie de dubbeldekker!) naar Utrecht te gaan. Ze hebben daar het Dick Bruna huis bezocht, naar de Mac geweest en nog veel meer leuke dingen gedaan.

In de loop van de ochtend werden m'n broer Bert en ik opgehaald door de taxi, 't nadeel van die taxi's is dat ze vaak meerdere mensen meenemen met zo'n rit, zo ook vandaag. Dus moest er een dame opgehaald worden ergens anders in Gouda; geen punt toch? Ik vind het vaak wat minder worden als mensen voortdurend gaan zitten kakelen en na elke zin moeten giechelen of lachen, het was gelukkig maar een korte rit en op de terugweg was ze stil.

Eenmaal in Rotterdam aangekomen waren we lekker op tijd, even wachten en hop weer dezelfde behandeling; ik moest alleen wel heel erg naar de WC toen ik op die tafel lag zeg, poeh... Gelukkig was het 10 minuten; da's nog redelijk te doen allemaal. Na afloop weer de taxi in en naar huis. Ik voel me, ondanks de chemo, best nog ok, m'n maag en darmen vinden het niet helemaal geweldig, maar als het hierbij blijft kan ik er prima mee leven. Het eten smaakt nog goed, ik hou het allemaal nog binnen en draai lekker mee in het dagelijkse proces (na nog maar 2 dagen); mooi begin.

Morgenochtend zelfde proces, alleen wel veel vroeger op omdat Nick even naar de huisarts moet voor z'n oren en daarna naar de creche, ik vertrek pas later met zwager Aike naar Rotterdam. Ik hoop dat we beter slapen dan afgelopen nacht, 't was niet echt best... :-(

Welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: