vrijdag 7 november 2008

Dag 3: vrijdag 7 november 2008

Goedemorgen,

Zo, dat was een STUK betere nacht, ik heb lekker ok geslapen, alleen Betty nog niet echt....dat slapen zo lastig kan zijn wist ik al een paar jaar terug heb ik ook periodes gehad met slapeloze nachten, die ook plotseling weer over waren. Er ligt nu alleen iets anders aan ten grondslag helaas :-(

Vanmorgen erg vroeg op, Nick moest om 8 uur bij de huisarts zijn voor een controle van z'n oren en direct door naar de creche. Ik heb de vaatwasser ondertussen uitgeruimd, koffie gedronken en mail gechecked (d'r komt best wat binnen elke dag) daarna even internetten.

Straks tussen 10 en 12 moet alles weer plaats vinden, dit keer gaat mijn zwager Aike mee gewapend met de neusspray voor de mogelijke epileptische aanval en de gezelligheid zullen we maar zeggen. Jammer voor je nieuwsgierigheid: d'r is geen bal te zien aldaar; dus je zult het met de Revu, Privé of Panorama moeten doen ;-)

De rest van de dag is het gewoon rustig, het lijkt mooi zonnig te worden, zoals ik me nu voel gaat er straks wel weer gewoon een lekkere maaltijd in, dus ik denk dat we maar naar Bodegraven door moeten om even aan de vis moeten, vind Aike vast niet erg :-)

Nu, fijne dag vandaag, er volgt wel weer een update!

Jur

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Jur,

Fijne dag vandaag en geniet maar van de vis! Alpons is nu examen aan het doen voor CCNP... dus dat wordt duimen draaien de komende 2 uur..

Mo