woensdag 22 april 2009

Nu even serieus.

Hallo allemaal,

Voor degenen die het nog niet wisten of wie ik nog niet heb gesproken of een sms heb gestuurd: sorry dat het op deze manier op je dak terecht komt.

Vanmorgen naar de Daniel den Hoed geweest voor een MRI scan en bloedprikken, resultaat: niet goed. De tumor is flink gegroeid; hij was circa 5 bij 4,5 cm en is nu zo'n beetje 5 bij 6. We hebben besloten de chemo therapie te stoppen aangezien het geen effect heeft.

Ik kan als laatste "redmiddel" meedoen aan een onderzoek van bepaalde medicijnen, ik moet het hele document nog lezen, maar er wordt met groepen personen gewerkt. Die de medicijnen samen met een chemokuur krijgen, iemand krijgt een "placebo" (zoek maar even met google) wat inhoud dat je nepmedicijnen of lege hulsjes kunt krijgen.

In ieder geval onderga je van alles en nog wat en ik weet nog niet helemaal of ik daar echt zin in heb; het is de keuze tussen nog een tijdje een aangenaam leven of een tijd(je) tobben, ik weet het nog niet; het kan tenslotte ook resultaten opleveren voor anderen. De medicatie voor de epilepsie blijf ik wel gewoon gebruiken, alsmede degene om het vocht om de tumor in bedwang te houden.

Nou, ik heb nog een tijdje bedenktijd.

gegroet allemaal!

Jur

19 opmerkingen:

André van der Reep zei

Dit hakt er wel even in. Vast een zware dobber nu. Sterkte !!
Groetjes André

Unknown zei

Jeetje Jur, ik schrik hiervan hoor, ik had echt het idee dat het allemaal redelijk ging. Tja, een keuze die je moet maken, het is een moeilijke! Sterkte met het maken van je beslissing! Wij denken aan jullie!

Doei, MO

Unknown zei

Hi Jur, wat een klote bericht (sorry voor het taalgebruik). Ik wens je/jullie ook heel veel sterkte bij het nemen van de beslissing.
Sicko

wilfred zei

Hi Jurrie,

ik hoorde van het slechte nieuws van Judith (collega van Bettie). Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie weekendje weg toch nog wat "plezier" geeft.

Veel sterkte,
Wilfred

arco zei

Jonghie,

Woorden schieten te kort,...

Welke keuze het ook word, het zal de juiste zijn.

Heel veel sterkte jullie drieen!

Arco.

Judith zei

Heftig allemaal.....heel veel sterkte en succes met de beslissing!
Geniet van jullie vakantie met elkaar.
We denken aan jullie.
Groeten Judith (Polaris)

Lotte zei

Hoi Jurrie,

Welke keuze je ook maakt, moedig is hij zeker.

ps ik ga Berk verlaten ik blijf je volgen op je blog.

Groeten Lotte

Theo Krins zei

Wat een teleurstelling Jur! Heel veel sterkte en wijsheid bij je (jullie) afwegingen en weet dat we voortdurend voor jullie bidden!! Theo & Marjan

Judith zei

Jeetje Jurrie, dit was niet wat jullie wilden horen ....... Heel veel sterkte!

Judith & Alex

Unknown zei

Jurrie, wat een heftig bericht man! !

Ondanks de vervelende bijwerkingen van de behandelingen had ik echt het echt het gevoel dat het de goeie kant op zou gaan. Zeker ook gezien je/jullie positieve attitude om deze strijd te overwinnen. Eigenlijk ben je ook gewoon nog steeds dezelfde Jurrie gebleven.

Ik wens jullie via deze weg heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe met het maken van de keuze waar je nu toe gedwongen wordt! Welke het ook gaat worden, het zal inderdaad de juiste zijn.

Het blijft wel erg onwerkelijk allemaal,....

Mijn gedachten zijn bij jullie! !

Sander

Unknown zei

Jemig!!
Heel erg veel sterkte met het nemen van jullie beslissing!

Ook wij denken aan jullie!

Groetjes
Roger & Rosanne

sandy zei

lieve Jurrie,

Wat een vreselijk bericht schrijf je toch...
We denken aan jullie, sterkte...

Toch even laten weten dat we het heel veel fijn vonden om jullie weer even gezien te hebben zeg.
Zoals sander al schrijft, ben jij echt nog steeds dezelfde gebleven, ookal ben je wat gehoor kwijt, die humor van jou is er zeker niet minder op geworden!!!!

Jullie zijn bijzondere mensen, zo sterk, dat kan alleen met Gods Liefde...

Liefs en een knuf.

Mischa en sandy

sandradegraaf zei

Lieve Jur,Betty&Nick,
Sterkte met jullie keuze!
Dikke kus!
San&Bou

Rik Bikker zei

sterkte!

Rik B

Carla Yvonne Noomen zei

Hallo Jurrie en Betty,
Niemand weet hoe je met dit soort dingen om moet gaan.
Hoe kunnen we hier op reageren, ik zou het niet weten, echt niet.
We hebben hier geen woorden voor.
Carla en Aad

Davy zei

KLOTE, JUR! :-(
Heel veel sterkte!!

Unknown zei

Jur, Bettie en Nick,

Wat een enorme tegenslag, wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte met het maken van je keuze. Ik leefde zo mee met de leuke dingen die jullie doen, dat vind ik zo knap van je, dat ik niet verwachtte dat de chemo helemaal niets zou helpen.

Groeten, Brenda, je buuf

Jubilee in Bodegraven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tijmen van Galen AV zei

sterkte!