woensdag 9 september 2009

Hulp

Even weer een berichtje. Met Jurrie is het verder gelukkig nog hetzelfde.
Maar wat ik even wil schrijven is dat sinds gisteren de hulptroepen zijn ingeroepen. Jurrie kan 's nachts absoluut niet meer alleen zijn. Daarom sliep ik of familie bij hem. Maar van slapen kwam niet veel. Jurrie is erg onrustig 's nachts. Daarom is er nu nachtzorg ingeschakeld. Er komt elke nacht iemand bij Jurrie zitten. Wel even wennen, een vreemde in je huis de hele nacht. Maar het geeft wel meer rust.
Afgelopen nacht was dan de eerst keer. Jurrie was ook nu weer erg onrustig en veel in de war. Pas vanaf 4 uur viel hij in slaap. Hij werd wel rustiger als ze wat dichterbij hem kwam zitten, zodat hij haar kon zien.
Vandaag heb ik de huisarts gesproken en zij heeft nog iets voorgeschreven dat hopelijk de onrust wat wegneemt bij Jurrie.
Ook is vandaag de thuiszorg gestart. Ook dat is even wennen, maar fijn dat het er is. Zo kunnen we het allemaal wel redelijk volhouden.
Vanmiddag is ook weer de vrijwilligster geweest van de terminale thuiszorg. Opmerkelijk vond ik trouwens, dat ik Jurrie vertelde dat ze kwam en dat hij nog wist wie het was! Maar als ik nu aan hem vraag wie er vanmiddag geweest is, dan weet hij het niet meer.....heel raar soms.

Groetjes Betty

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Betty,
Fijn dat je ons op de hoogte houdt, maar wat een veranderingen in een korte tijd. Volhouden hoor, ik heb respect voor je! Vanuit het Zoetermeerse wordt elke dag aan jullie gedacht!

Monique

Alles Kits Counselling zei

Hoi Betty,

veel sterkte, ik denk aan jullie!!

Margreet

Unknown zei

Lieve Betty,

Weet ook dat wij hier iedere dag aan jullie denken! We wensen je heel heel veel sterkte!

Rosanne

Judith zei

Lieve Betty,

Wat ben je enorm sterk meid! Ik heb diep respect voor je hoe je ermee om gaat (zo op het blog afgaande).
Ik denk aan jullie!
Heel veel sterkte voor jou, Jurrie, Nick en jullie familie!

Liefs,
Judith

Nelleke Kok zei

Hoi Betty,

Wat een moeilijke tijd voor jullie zeg.
Ik wens je heel veel sterkte.
En ik bid voor jullie in deze moeilijke tijd.

Nelleke Kok

Marjan Scholtens zei

Lieve Betty,

Trouw lees ik de berichten op de blog en steeds krijg ik er koude rillingen van. Jullie krijgen veel voor je kiezen. Wel mooi om te lezen hoeveel liefde uit je berichten spreekt. Sterkte samen!

Liefs,
Marjan

arco zei

Betty,

Bedankt dat je ons toch op deze manier op de hoogte houdt.

Je bent een kanjer!

En geef die andere kanjer maar een "hug" van me!

Take care!
Arco.