donderdag 24 september 2009

Kort berichtje

Hier even een kort berichtje. Zoals ik al schreef kon het hospice 2 dagen of 2 weken duren voor er plek was. De 2 dagen zijn realiteit geworden. Vandaag ben ik gebeld dat er een kamer vrij is. Moeilijk, maar blij dat het zo snel is. Als je zo'n beslissing neemt is het fijn om ook snel terecht te kunnen. Dan kan ik niet meer gaan twijfelen ook!
Morgen om 12 uur wordt Jurrie opgehaald door een ambulance die hem er heen brengt.
Raar gevoel hoor. Laatste avond, laatste nacht thuis.
Het zal ook wel wennen zijn als hij daar is. We zien wel. Komende dagen maar rustig aan doen om onze draai te vinden.
Ik zal snel laten weten hoe het gaat daar!
Ik ga nu snel bij Jur zitten, die lekker zit te genieten van appeltaart met slagroom!! Bedankt M&M!

Groetjes Betty

4 opmerkingen:

Unknown zei

Sterkte Betty! Geniet nog maar even van die lekkere appeltaart samen met Jurrie!

Monique

Tijmen van Galen AV zei

veel succes met de nieuwe situatie!
groetjes Tijmen

Unknown zei

Hoi Betty en Jurrie,

ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en mooie momenten toe!

Heb ook ineens trek in appeltaart ;).

Liefs
Rosanne

Lotte zei

In het hospice is vooral rust en de mensen verzorgen hem zodat je zelf meer tijd krijgt om vooral nog heerlijk van zijn aanwezigheid te genieten.
Geniet nog van elkaar!

Een oude Berk collega!