dinsdag 3 november 2009

3 november........

Vandaag een moeilijke dag. We hadden het allemaal zo anders gewild en gedacht....slingers ophangen, ontbijt op bed, Nick kadootjes verstoppen. Het zijn nu alleen herinneringen. Maar vanmorgen al vroeg een verrassing. Ik lag in mijn bed te denken aan het ontbijt op bed wat ik altijd maakte voor Jurrie zijn verjaardag. Zat even te bedenken om het dan samen met Nick te doen. Maar had er geen zin in. Dan maar gewoon normaal, zoals elke morgen...... Toen ging de bel......kwart over 7????
Staat er een mevrouw met een grote en kleine doos in haar handen, voor de deur, helemaal vol met lekkere dingen!!!! Kijk, daar werd ik vrolijker van!! Geweldig, dus toch het ontbijt op bed, hoe raar kan het lopen! Het was heerlijk, Bert, Marga, Tim en Luuk, super bedankt voor dit ontbijt, het maakte het opstaan een stukje makkelijker.
Maar goed, de dag is nog niet voorbij. We zien wel wat de dag ons/me brengt. Ik ga vandaag nog even wat appeltaart bij mijn broer ophalen (was over van de begrafenis en ligt nu in de diepvries daar). Jur is er vandaag niet meer bij, maar als hij er wel zou zijn dan zou hij het liefst een hele appeltaart eten denk ik!! Dus wij gaan vandaag ook flink aan de appeltaart......met slagroom.

Groetjes Betty

2 opmerkingen:

Unknown zei

....denk aan je...

monique

Tijmen van Galen AV zei

Hoi Betty,
Sterkte komende tijd.
Groet Tijmen